luni, 4 mai 2009

In imparatia calcarului


1 mai a picat ca in povesti asa ca am umplut masina de constanteni ( Florin si Cristina au aterizat din Constanta, Adi Caziuc a fost pescuit din gara Chitila, Diana mea cu Diana lui Dragos si Dragos au venit din Cheile Sohodol de la cocot) si ne-am dus pe munti.
Sambata 2 mai lasam masinile pe drumul rupt in doua intre Baia de Arama si Baile Herculane si o luam in sus sa vedem si noi Muntii Mehedinti.
Vremea naspa rau, putina ploaie vizibilitate 50 de m si un vant care iti taia orice chef de mers pe munte.

Dar....dupa 20 de minute suprize surprize, soarele a iesit, vantul s-a oprit si pofta de drumetie a revenit :).




Varful lui Stan l-am ratat ca nu stiam care e, harta nu aveam asa ca ne-am luat dupa un indicator care ne-a dus in Poiana Beletina.


Cica acela e Varful lui Stan :),




La intoarcere ne-am prins care era drumul spre varf, am urcat pe creasta ce duce spre Varful lui Stan si ne-am oprit ca pensionarii dupa 10 minute sa facem poze.
Noi doi:






Tura usoara de o zi, dar drumul nostru nu s-a oprit aici, noaptea ne-a gasit in Campusel la poalele Retezatului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu