luni, 6 iulie 2009

S-a intors Canadianul


Ieri l-am vazut pe Geroge Canadianu', a revenit in tara dupa mult timp. In Phoenix, alaturi de o berica rece ne-am adus aminte de primele iesiri la munte: Curmatura, Varful Omu cu Nea Florin, Creasta Craiului, Cabana Barcaciu si podul ei vestit, primele partide de volei pe plaja sau iesirile fara bani cu personalul de 6 dimineata pe partiile din Predeal ( i-am aratat Canadianului ce inseamna carca sanatoasa cu schiurile in spinare ca bani de sarma nu aveam).
Dar hai sa o luam usurel.
Primavara lui 2004 prin mai, iesire cu colegii de facultate la Curmatura:
Ne-a plouat tot drumul, am dormit la cabana in sala de mese fara sac de dormit si fara haine groase ca...nu stiam ca trebuie sa luam asa ceva cu noi :).




Un zambet frumos:)




Traseul: Zarnesti-Fantana lui Botorog-Curmatura-La Table-Casa Folea-Satul Pestera - Moeciul de Jos.
Si ele s-au bucurat de ploaie :) in stanga Mihaela ( verisoara mea) si colegele de la Electronica: Anca in dreaptasi Ana in centru:



Vara lui 2004, prima zi Busteni-Jepii Mari-Cabana Babele-Vf Omu. I-am omorat pe baieti, aveam bagaje si mancare pentru doua saptamani dar noi trebuia sa facem un traseu de doua zile. Am carat tot ce am gasit prin sifonier si am completat bagajul cu cele mai grele conserve de fasole si peste.

Urlatoare si eu mare grasan:

Gigi duru


Nea Florin, bai baiete ce amintiri, ce mici eram:



A doua zi am coborat in Bran sa vedem si noi castelul:


Aici eram in zona hornurilor Malaesti, nu mai stiu sigur langa cel din stanga sau dreapta?


Crai 2004:
Gasca mica, eu si Canadianul, Nea Florin nu a putut sa mearga. Trebuia sa facem ceva "periculos" sa iasa si putina "aventura", asa ca optiunea a fost clara. Sperietoarea noastra a fost Creasta Craiului. Tin minte ca trageam de lanturi ca de piciorusele lui Dumnezeu :).













Prima zi: Fantana lui Botorog-Poiana Zanaoaga-Varful Piatra Mica-Curmatura.
A doua zi: Curmatura- Varful Turnu-Varful Ascutit-Varful Piscul Baciului- La Table - Curmatura.

Schi, personal si schiuri in carca:









Si volei pe plaja...cu Nea Florin si Canadianul. Trei putori mari, petreceam vacanta de vara fara sa muncim, toata ziua in Mamaia pe plaja la fileul de la Cazino:



Aici a fost varful, aveam 102 kg, eram gras ca un porc:







Nu gasesc pozele facute de revelion la Barcaciu, daca pun mana pe ele promit ca le pun.

Un comentariu:

  1. Imi place blogul tau....mai ales ca apar si eu in niste poze ). Tine-o tot asa! Te apreciez ca ai invatat-o pe Diana sa schieze bine astfel incat sa-i si placa. Bravo!!!!!

    RăspundețiȘtergere