sâmbătă, 26 martie 2011

Schi de tura la Padina

Schi de tura la Padina, o restanta de acum o luna care s-a lasat mult asteptata. Am vrut sa o descriu frumos, sa folosesc cuvinte mari, dar am lasat pozele uitate pe hard fara sa asez cateva randuri pe blog. Rau am facut, au ramas amintiri frumoase, o gasca de nota zece plus, dar povestea s-a pierdut acum o luna, in ultimul weekend din februarie
Am avut de toate, ceata misterioasa si o atmosfera apasatoare aproape de refugiul Stunga, o coborare la apusul soarelului de pe Piciorul Babelor, fugariti bine de un vant turbat care nu ne-a dat pace pana am ajuns la cabana lui George si zapada buna, chiar pulvar a doua zi sub varful Tataru.
Seara ne-am cinsitit asa cum se cuvine cu o ciorba facuta ca la mama acasa, la cabana Padina si cu un vin bun, din Vrancea adus de Mateo. Noaptea s-a incheiat tarziu, stand la povesti in jurul mesei incarcate cu "bucate alese" cumparate din supermarket: salam, pateu, peste la conservara scaldat in sos de tomate si cascaval, udate bine cu multa bere Timisoarea si vin rosu domnesc. Ne-am adus aminte de acea atmosfera unica de tabara, intr-o cabana frumoasa cu o gazda pe masaura. Multumim George, ai fost un bun cabanier si un ghid excelent timp de doua zile.
Schiul de tura e superb, inseamna putin schi si mult efort la deal, pe o vreme perfecta si o gasca frumoasa reteta succesului e garantata. Asta am facut un weekend intreg si rezultatul a fost excelent. O sa ma folosesc de imagini pentru a descrie mai bine atmosfera pe care am intalnit-o la Padina in ultimulele zile de iarna:
Leaota si creasta Iezerului:
Drumul spre necunoscut:
O ultima privire spre muntii indepartati, urmeaza coborarea pe schiuri:
Schi:
O alta perspectiva asupra Bucegilor:
George:
Geo aproape de Varful Tataru:
Placerea de a urca pe schiuri:
Dragos vijelie:
Apus pe Valea Obarsiei:
Geo si Dragos la deal:
Scoatem pieile si hai la vale ca murim de frig aici:
Dragos la vale pe cea mai groasa crusta pe care am schiat. E mult zis am schiat, am facut pe cascadorii rasului. Eu nu am reusit sa fac o cristiana, Geo si Dragos parca au incercat ceva:

Ne retragem la nani:
A doua zi prindem o vreme de manual:
Bucegii vazuti din vest:
Strungile:
Frig si vant puternic a doua zi pe Varful Tataru:
Geo:
George pe deoagele de lemn, a doua zi a avut mari probleme cu genuchii:
Peisaj simplu:
Schi in pulvar:

Dans pe zapada:
Mateo:
Alex:
Eu:
O alta fata periculoasa a muntelui, urme de avalansa:
Padina e o zona deosebita iarna, care ofera multe variante de schi de tura. O sa revenim pe aceste meleaguri cand mama natura o sa aseze frumos zapada pufoasa.

1. cum zice vorba cantecului... "now that the magic has gone..." :(
    Macar avem amintiri frumoase!
    Alex

2. uf, m-am speriat, am crezut ca e de we care a trecut si ca noi l-am "ratat" pentru trekking :))

3. Alex, ai scris bine si recunosc ca am ramas dator cu aceasta restanta. Acum e prea tarziu.
    Weekend-ul acesta s-a schiat pe vai, Radu Savin a fost pe Malin, Geo pe Malaiesti. Am inteles ca a fost multa...enorm de multa crusta :)

4. Foarte frumos si friguros.Bafta in continuare!

5. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.