sâmbătă, 14 mai 2011

Balea la sfarsit de aprilie

A fost ultimul weekend din aprilie cu o vreme perfecta si o gasca de patru constanteni rataciti in mijlocul tarii in cautarea muntelui. Drumul a fost lung dar a meritat, la Balea am gasit o atmosfera alba si acolo am ramas timp de doua zile.
Povestea scurta suna cam asa: in prima zi am lenevit in fata berilor la Paltinul, am facut o coborare pe schiuri din Domanei, iar noaptea am petrecut-o in compania salvamontilor din sudul Fagarasului, la refugiul cota 2000. A doua zi s-a lasat cu trei coborari de sub pragurile de langa Saua Doamnei si una buna si frumoasa din Pisica ( La Steag sau mai bine zis direct din creasta Fagarasului).
Daca tot am zis de gasca hai sa va spun si numele baietilor: Silviu , Mateo si Tomcat. Pe Silviu l-am cunoscut acum o luna la Ischgl, iubeste muntele si schiul si a raspuns fara sa ezite la propunerea de a merge la Balea. Pentru el drumul a fost foarte lung, a plecat cu noaptea in cap din Constanta si mi-a marturist ca i-a placut mult experienta. Ne-a promis ca o sa revina iar noi o sa-l chemam de fiecare data cand o sa avem ocazia.
A doua zi am baut multe berici la Paltinu si am stat la povesti cu multi amici virusati: www.skivirus.com . Cred ca sunt multe de povestit dar zapada apoasa spre ciorba fierbinte, aproape imposibile de schiat ne-a lasat un MIC gust amar.
Raman pozele si dorinta noastra, a constantenilor, de a petrece cat mai multe zile sus, in locurile inalte si albe care ne cheama in fiecare weekend.
Seara am plecat spre Bucegi si bine am facut. A doua zi am coborat pe Valea Alba, povetea o stiti: 1 mai muncitoresc eu pe schiuri il traiesc pe Valea Alba

Ne punem claparii si fuga sus la Balea Lac:
In creasta Fagarasului pentru prima data cu schiurile in carca:
Saua Doamnei, un schior plecat in cautarea aventurii:
Drumul spre pragurile de langa Saua Doamnei:

Sudul Fagarasului:
Super zi, peisaje pe masura, Tomcat ( Dragos) zambeste si el frumos la camera:



Doua panorame,una facuta in caldarea Balii, a doua in sudul Fagarasului:

Refugiul Salvamont Cota 2000 Arges:

Mateo:



Aproape de tunelul care leaga Muntenia de Ardeal:

Urcarea in creasta nu e usoara, dar merita:
Soare, voie bune...zambete la discretie, ce poate sa fie mai frumos:


Valea Doamnei:
Varful Vanatoarealui Buteanu, alt unghi dar la fel de impunator:

Inca e iarna, weekend-ul acesta trebuie sa facem galerie prietenilor care participa la Malin. E frumos la Ecoul Malinului, revin cu o noua postare dupa concurs.




Un comentariu:

  1. Felicitari pt tura, ati prins o super vreme. In general e atat de urata vremea la Balea...sau asta e doar norocul meu.Cat avea zapada?

    RăspundețiȘtergere