marți, 11 decembrie 2012

Omat mare in Ciucas

Duminica noua decembrie am facut prima tura pe doage in Ciucas cu Bresfe si Breghy. Am ajuns foarte greu in statiunea Cheia din cauza nametilor, a traficului blocat in multe zone si a copacilor cazuti pe DN1A. Din Cheia pana la Muntele Rosu am facut….cinci ore, am prins o zapada imensa, imposibil de urcat pe piei. Nu stiu daca ma credeti, dar a fost incredibil de greu sa facem un traseu banal de maxim 5 km, facand cu schimbul la batut de urme cu doagele de tura. De cand schiez nu am intalnit o zapada mai grea, am facut un traseu de o ora in cinci, iar la vale a fost un cosmar ( as putea spune ca de multe ori am fost de cascadorii rasului).
Dar noi am ramas cu amintiri frumoase si pozele sper sa va convinga. Si inca ceva, la munte e enorm de mult omat , fix asa cum ne place noua mai mult.
Am deschis in mod oficial sezonul de schi.

Masini intr-o mare de nameti:

In poze omatul arata exceptional, in realitate era o zapada incredibil de greu de schiat, practic era imposibil de facut un viraj. De cand schiez nu am prins o zapada mai grea ( au trecut trei zile de la acea tura si inca imi resimt ligamentele de la piciorul stang)...A nins la 0-2 grade, dar nu e o tragedie, a fost un inceput de sezon acolo unde ne place noua: pe munte.

Noua ne-a fost tare dor de iarna si ea ne-a asteptat imbracata frumos in Muntii Ciucas.

1. Am vazut niste poze pe FB cu cei care dezgropau masinile alea pozate de voi si nu-mi venea sa cred. Acum ma uit la pozele de aici si la ce ai scris si tot pare greu de crezut... Dar prin zapada grea se cam explica totul, greu de deplasat, greu de curatat, de dat la o parte, lipicioasa si totusi, a nins o cantitate imensa de s-a inaltat asa...

Refacere rapida si sezon fructuos!
    p.s. ma intreb ce s-ar fi facut Happy :D

2. Ma bucur ca nu am luat-o pe Happy, era in plan dar m-am razgandit cand am iesit pe usa. Si bine am facut, as fi chinuit-o mult...La primavara la schi de tura si pe vai in bucegi o iau...ca e zapada tasata si se descurca mai usor.

3. Cat de frumos! Sa ninga asa si in Bucuresti..

4. Frumoasa poteca ati facut! Split board-uri folositi?

5. Avem un amic care se da cu placa...dar pentru tura foloseste schiuri de tura...mi-a spus ca e exagerat de scump split board-ul.

6. Incredibil de multa zapada...De-abia astept sa ajung la schi de tura in Ciucas