marți, 5 noiembrie 2013

Maratonul Piatra Craiului 2013


Marathonul Piatra Craiului e un spectacol creat pentru participanti de un unic artist: Lucian Clinciu. Anul acesta a fost mai dur ca in 2010 ( ultimea mea participare la MPC), dar am fost cu toti mai aproape de imparatia CRAIULUI prin noile zone in care ne-a purtat marathonul. Iar vremea a fost EXCELENTA, parca toata natura a tinut cu noi si a vrut sa ne rasplateasca cu un concurs plin de viata si de PEISAJE DRAMATICE.

Nu aveam niciun fel de pretentie la aceasta editie, veneam dupa o pauza de trei ani fara niciun marathon montan, prefixul l-am schimbat la 3, dar trebuie sa recunosc ca am avut pentru prima data la un concurs, o pofta mare de a alerga dupa multi ani pe munte. Iar rezultatul final a fost unul bun, am terminat concursul in sase ore si zece minute, cu zece minute mai slab ca cel din 2010, dar cu o satisfactie mare ca am reusit un timp OK.  Am avut anul acesta un traseu modificat, cu doua "diferente noi de nivel" ce au scos untul din toti participantii, dar care ne-au rasplatit cu un spectacol unic numit: CREASTA CRAIULUI.

A fost prima editie in care am avut timp sa admir peisajul, in care nu m-au chinuit crampele sau clasicele dureri la genunchi si articulatii. Cu alte cuvinte m-am bucurat din prima pana in ultima secunda de acest concurs, nu m-am stresat si am avut timp sa vorbesc cu concurentii  si sa le multumesc spectatorilor si turistilor care ne-au incurajat pe tot traseul..

Nu promit nimic pentru la anul, recunosc ca nu ma omor dupa concursuri si prefer turele de relaxare, dar sigur o sa bifez cel putin una din cele patru etape din seria Carpathian Man ( serie organizata de Lucian Clinciu). Eu as opta pentru 3 Munti si Ultra Trail Fagaras, om vedea, sanatosi si voinici sa fim, ca restul vin de la sine.
Si o spun pe bune, nu exista in tara un concurs cu o atmosfera asemanatoare. Toti cei care stau la poalele acestui munte traiesc Marathonul Piatra Craiului ca pe o MARE SARBATOARE. La fel fac si participantii, iar finalul poate sa fie unul singur: UN SPECTACOL cu 680 de participanti in cel mai frumos loc posibil, aproape de INIMA celui mai frumos munte din Romania.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu