sâmbătă, 13 septembrie 2014

Traseul clasic din Bucegi


 O tura simpla pe munte e de cele mai multe ori una tare frumoasa. Am uitat gps-ul acasa si nu am lasat nicio statistica in urma, dar nu cred ca am mers mai mult de 8 km cu maxim 700 de m diferenta de nivel in vestul Bucegilor. E putin, dar pe noi ne-a interesat o tura usoara de relaxare cu cea mica si cu tot alaiul familiei noastre. Iar vremea a fost excelenta si am petrecut ziua Dianei pe munte asa cum ne place mai mult. E un an bun, ziua de nastere a Biancai am sarbatorit-o in Crai, a Dianei in Bucegi...iar a mea o sa fie pe 10 octombrie la o tura de mountain bike in nordul Dobrogei.
A venit toamna acum, tura s-a consumat pe 31 august dar muntele e la fel de frumos si in aceasta perioada. Iar maine o sa mergem pentru o noua aventura cu cea mica, inca nu am stabilit locatia, dar cu siguranta o sa fie inca o zi petrecuta in natura pe o vreme ce se anunta inca de acum excelenta, cu lumini placute de toamna.

Mesajul meu e tare simplu: indiferent de sezon nu stai acasa! Muntele e din ce in ce mai frumos cand temperaturile scad putin iar atmosfera devine din ce in ce mai clara. Iar toamna e un sezon excelent pentru drumetii sau pentru orice fel de iesiri in natura.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu