duminică, 29 martie 2015

Marea focareala



Sunt ture pe care nu pot sa le uit foarte usor, iar aceasta cu siguranta a fost una de referinta. Am facut fix ce trebuie pentru o iesire clasica de ski de tura: adica am mers din punctul A in punctul B si din punctul B in punctul A, fara cine stie ce coborari abrupte sau pasaje mai "tari" de ski, dar am avut parte de un peisaj cum rar prinzi in zona alpina. Si in mod surprinzator am schiat la peste 2000 de m un firn perfect ce duce cu gandul la zapada de mai, la acel omat excelent pe care il intalnesti la sfarsti de primavara pe vaile din Bucegi.

Scopul a fost unul simplu: sa ne bucuram de cea mai frumoasa zi de iarna pe care am prins-o pana acum in Bucegi. Iar omatul a fost surprinzator de bun pe valcelul ce pleaca fix de langa intrarea in Valea Alba si se termina in poarta cabanei Caraiman. 360 sau 370 de m diferenta de nivel cu un firn perfect la mijlocul lui februarie.  Virajele au curs frumos iar pozele pot confirma ce am scris pe blog.

Poate tura nu ar fi avut nimic special daca nu as fi plecat la drum cu aceasta gasca minunata condusa perfect de Bogdan Vasilescu. E omul care are tot timpul glume proaste pentru noi ( dar surprinzator de bune pentru gusturile noastre mai putin rafinate) si e de multe ori  sarea si piperul intr-o gasca ca cea pe care am facut-o la jumatatea lui februarie, dar e si ardeiul iute pe care il pomeneste si a doua zi.

Cam aceasta fost tura de acum o luna jumate, cu Happy si cu Lula, dar si cu un grup minunat. Acesta este  si ski-ul de tura, e o iesire in natura impreuna cu cei dragi. Fara prieteni nu prea merge schiul de tura, mai bine stai pe partii, dar asa o sa ajungi acasa fara nicio amintire.

Un comentariu:

  1. Ma bucur mult sa vad ca mai exista oameni care explica esenta unei ture, deja s-a incetatenit ideea ca trebuie sa faci x metri diferenta de altitudine, x km samd, esti tot timpul cu ochii pe GPS si din atingerea unei false performante, nu vezi ce e in jurul tau, nu intelegi nimic din ce ti se ofera. Excelenta tura!

    RăspundețiȘtergere