luni, 29 februarie 2016

O zi tare reusita cu familia in Valea Dorului


28 februarie 2016 a fost o zi foarte frumoasa cu familia, la ski pe partie in valea dorului. Am avut si putina zapada proaspata, eu i-am spus un mini pulvar de 10 cm, nins la rece si usor de schiat. Iar cireasa de pe tort a fost gasca vesela din Valea Dorului, fara ea ziua de ski parca nu ar fi avut acel farmec. Bianca a fost in elementul ei, incojurata de prietenii pusi pe glume si plini de voie buna. 

A fost ultima zi de ski intr-o iarna extrem de saraca in omat, dar cu iesiri frumoase pe munte, iar aproape jumatate au fost cu micuta noastra pe partii la ski

Rar pun zilele de ski industrial intr-o postare pe blog, dar cand ai o asemenea vremea si aproape toata familia Dumitrel pe munte, trebuie sa las doua vorbe si aceste poze frumoase pe blogul personal.

Imi pare rau ca nu a putut sa vina si tatal meu. El ne-a invatat sa schiem si  simt ca fara el nu am fost in gasca completa. Dar vin lunile de primavara, cu soarele placut de bronzsi de stat la povesti la cabana. Ne-am propus sa stam cu totii un weekend intreg la cabana din Valea Dorului. O sa iasa frumos si o sa-i avem si pe nasii de cununie la ski industrial si stat la soare doar la bustul gol :).

Ma repet, dar cel mai frumos e cand ai toata familia pe munte. E ceva special!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu