duminică, 21 ianuarie 2018

Puf perfect la Padina

Dupa o zi de vis in sudul Fagarasului, asteptarile erau mici pentru zona Padina. Stiam ca a nins in Bucegi, dar nu credeam ca o sa am iar parte de un puf fain de 20 de cm peste o baza tare.

Si ca sa fie o zi deosebita, am avut parte de un soare exceptional desi afara erau -17 grade. Vantul nu a batut iar vremea dupa cum vedeti, a fost perfecta.
E a doua tura pe anul acesta la Padina si simt ca nu ma satur de cele n variante pe care mi le ofera aceasta zona. Nu sunt coborari de freeride sau ski alpinism, sincer acestea nu ma atrag prea tare, ci coborari de 400-500 de m diferenta de nivel intr-un cadru natural. Imi place mult si o sa bifam in februarie sau martie un weekend intreg la Padina in familie.

Cu Nae am facut o echipa buna pentru a nu stiu cata oara. E o placere sa schiez cu el si radeam pe Varful Tataru ca acum noua ani ne "batea la cap" Catalin Pobega cu schiul de tura. Ne zicea des ca e un sport frumos care merita incercat. Ei bine, acum ne-am indragostit de el si in 12 iesire la schi, una singura a fost pe partie, restul la tura.
Anul acesta avem un sezon perfect de ski si vreau sa profit la maxim de fiecare fulg cazut din cer :).

































4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut! Cum ați ajuns la Padina, cu telecabina sau cu masina? Mulțumesc! Costel

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare, am mers cu un passat 4x4 cu garda putin mai inalta si la limita am trecut prin pasul Dichiu. Acum doua saptamani am fost tot la Padina si am ajuns cu masina mea cu tractiune fata pe Moroieni. Ar fi recomandarea mea

    RăspundețiȘtergere