joi, 8 noiembrie 2018

Galerie pentru MPC

Maratonul Piatra Craiului e un spectacol pentru toti cei care participa la concursurile montane si e cea mai cunoscuta cursa si cu cea mai mare traditie din tara. Am luat startul de cinci ori pana acum, iar anul acesta am fost pentru prima data ca sa fac galerie, alaturi de familie, in frumoasele poieni aflate la poalele Craiului.

Ne-am intalnit cu Cornelia David si cu familia ei si am stat la povesti ore bune intr-o poiana frumoasa, in drum spre Coltul Chiliilor. 

Iar Bianca a facut galerie participantilor si a "gustat" putin din atmosfera concursului. A fost o experienta reusita si sper sa revin cat mai repede la start, in prima sambata din octombrie pentru a participa la MPC. Acum inca trag de genunchiul stang, dar usor si sigur ne refacem si o sa fiu alaturi de cei 1000 de participanti.

Mai multe poze gasiti pe contul meu de facebook:
https://www.facebook.com/dumitrel.marius.7/media_set?set=a.10156518733068617&type=3


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu