luni, 4 februarie 2019

Schi alaturi de cei dragi

E o postare mai trista si e despre familia mea, despre cei dragi care acum trec prin momente mai grele. 

O avem pe cea mica, care se lupta in spital la cele sapte luni cu o boala ciudata, o bacterie care isi face de cap si o tine departe de casa. E internata in spital si sta cu Diana de mai bine de trei zile.

Si e o poveste trista despre tatal meu, cel care mi-a fost instructor cand eram mic, cel cu care am mers pentru prima data pe munte in Ceahlau si cel care, de multe ori a fost super tatal meu, cu care am petrecut momente unice in natura, dar si in familie. Tatal meu se lupta cu o boala groaznica, care a luat...si o sa ia multe vieti. E un luptator, dar cancerul e tare parsiv si nu il lasa o secunda...

Ma gandesc la o lume mai buna, mai frumoasa in care toti sa fim frumosi si cu zambetul pe fata. E o lume departe acum de noi, dar speram ca intr-o buna zi sa fie ...asa cum a fost pe 22 decembrie 2018 la Sinaia.


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu