luni, 22 aprilie 2019

Cu doagele pe Sugari, ultima zi de schi in Valea Dorului cu familia si o petrecere cu multi copii intr-un cadru natural perfect

14 aprilie: Schi de tura pe Sugari. 
Mi-a placut mult atmosfera de iarna, fara vant rece, cu zapada proaspata si cu o ninsoare faina pe sus. Vizibilitatea de la 2300 de m in sus nu a fost cea mai buna, dar chiar si asa, am schiat de doua ori valea si am strans 1250 de m la deal, dar si pe doage la vale. Am reusit sa schiez pana in fata masinii parcata la cabina Pestera, continuu de la 2480 de m (a doua urcare a fost ceva mai scurta, pana la 2300 de m).










Am prins poate ultima zi de iarna pe 20 aprilie . După o ninsoare faina, Valea Dorului s-a prezentat excelent, cu omăt rece și bun, ca la mijlocul lui februarie, cu temperaturi negative la cota 2000. Și avem și o câștigătoare, Iulia fata nașilor s-a descurcat excelent și a coborât cu noi de mai multe ori pana jos în vale.




  


Si ultimul pulvar pe care l-am prins sezonul acesta a fost la final, pe firul Carpului.
Revenim după 1 mai... Pe vai. Sezonul la Sinaia s-a terminat pentru noi, dar omăt e la discreție sus în vale.


De ziua lor: La multi ani Brandusei, Violetei si nasului Florin. Si am inceput un nou capitol, drumetiile cu rucsacul pentru copii. O sa avem o vara lunga pe munte, alaturi de Emilia Brandusa .
Asa a inceput si cu Bianca acum sase ani, tot de Florii:http://dumitrelmarius.blogspot.com/…/de-florii-cu-bianca-vi…

A fost o petrecere într-un cadru natural perfect cu mulți copii:













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu