marți, 30 iulie 2019

Petrecerea Emiliei de un an

La multi ani Emilia Brandusa, ai facut un an alaturi de noi si ti-am pregatit o petrecere surpriza pe plaja. Am fost toti cei care te iubim acolo si sunt convins ca si tatal meu te-a salutat de acolo de sus si ti-a transmis toate gadurile bune pe care le-ar fi avut pentru tine.

Vara aceasta am fost de multe ori in acasa in Constanta si m-am gandit sa fac o postare cu toate iesirile noastre la mare. Vremea dupa cum vedeti a fost excelenta, am alergat pe plaja la prima ora, am facut baie in apa si am jucat volei cu Diana. E de bine si aici, Diana a prins repede si o sa trecem rapid si  la fileu pentru o experienta completa de volei pe plaja.

Iar apa a fost fantastica, nu gresesc cand spun, dar a fost aproape la fel de curata ca in Grecia. Au fost zile in care am inotat la 3 m adancime si se vedea fundul marii.

Sunt lucruri simple, par banale ...dar pentru noi sunt amintiri frumoase cu care vrem sa ramanem. Suntem o familie mai mare acum  si nu uitam ca am plecat cu totii din Constanta.





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu