vineri, 20 decembrie 2019

Inceput de sezon pentru toata familia

E un inceput greu de sezon, cu zapada putina in toata tara, dar la Sinaia si pe platoul Bucegiului lucrurile stau surprinzator de bine. Au fost doua iesiri cu familia pana acum, in care am strecurat si o tura  faina pe Carp si mai multe coborari pe Drumul de Vara cu cea mica.

Cu putin efort am ajuns la cota 1400, cu ceva pietre luate, dar nimic grav. Daca ma intrebati e surprinzator de bine, pentru cat omat avem acum pe munte.








 Imi place mult cum se joaca Google Photos cu pozele mele si imi compune panorame, sau le modifica putin. Pana si fierul cel rosu arata bine in aceste poze 












 











 Si un Carp de zile mari:










 Prima urcare pe foci pentru Emi:
 Fetele au facut o trupa excelenta la vale. Eu am stat cu Emi, iar Vio cu Diana au dat cateva coborari impreuna:
 Ultima lumina și o mare faina de nori:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu