luni, 13 ianuarie 2020

Inca un morning glory in Ciucas si schi cu toata familia la Azuga

Al doilea morning glory in Ciucas a fost cu o lumina mai putin spectaculoasa, dar asta nu inseamna ca a fost unul de "neglijat". Jocul culorilor a inceput la aceeasi ora 7:50  si a tinut mai bine de 15 minute. E un show special, in care noi asistam la spectacolul oferit de mama natura. Iar "pretul" platit e unul cam ...dur, trezit la 4 dimineata si plecat la 4:30 cel tarziu, pentru a ajunge in Pasul Bratocea in jur de 7 dimineata. Eu zic ca merita efortul :).

Zapada a fost una care ne-a pus la incercare calitatile de schiori, dar asta nu m-a impiedicat sa dau de doua ori Valcelul lui Mateo pe sud pe o crusta greu de virat si o tura pe nord pe  Valcelul lui Laurentiu. Pe nord iarna inca era prezenta si am dat si ceva viraje faine in pulvar.

Iar weekend-ul trecut am fost cu toata familia la Azuga. Am prins iar o zi frumoasa pe munte, dar tabla a fost aproape imposibil de schiat. Important e ca am fost toti pe munte si ca am petrecut o sambata in familie fix asa cum ne place mai mult.





















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu