marți, 4 august 2020

Pe doua roti in concediu

A fost un concediu cu trei coduri portocalii si doua galbene  de furtuna. Am prins o vreme tare ciudata la poalele Fagarasului in Porumbacu de Sus in saptamana noastra de vacanta. 
Dar chiar si asa am reusit sa ne strecuram printre ploi si sa adunam cateva zile pe doua roti si doua drumetii frumoase pana aproape de Fereastra Sambetei si pana la Cabana Negoiu.
Pe bicicleta am reusit un Transfagarasan pe cod portocaliu de ploi, m-am luptat cu vremea extrem de urata pana la iesirea in golul alpin, dar in mod surprinzator dupa stana de la 1450 de m am avut si reprize faine de soare. Dar ce mi-a placut cel mai mult, pe urcare m-au depasit patru masini, iar la coborare una singura. Timpul...unul modest, din Cartisoara pana la Balea: 3h 20 de minute in 25 de km.

Am pedalat cu Vio spre parcul de aventura Dragus, am vizitat Manastirea Sambata, am mers peste dealuri pana la Poiana Neamtului din Porumbacu de Sus si am pedalat cu Vio pe forestierul ce duce spre Cabana Negoiu. 

Pentru mine au fost patru zile pe bicicleta. Eu zic ca e bine si am fost foarte "dinamici" in trupa completa .

Peste dealuri spre Poiana Neamtului, o tura plina de surprize. Peisajele au fost incredibile, intr-o natura salbatica.
Azi pedalam in paradis 










I-am promit Biancai ca o sa o ducem la  parcul de aventura din Dragus. Dar ca sa fie mai interesant, am avut de pedalat la poalele muntelui, prin satele din tara Fagarasului:









Pe doua roți spre locuri sfinte. E frumos la mănăstirea Sambata



25 de km de urcare, cu o panta medie de 6% pe o ploaie torentiala pana la 1450 de m. A fost ce trebuie pentru o tura reusita :). 1450 de m dif de nivel urcati in 3h 20 de minute, un timp mediocru, dar ....cine tine cont de asa ceva? :D


















Cu fetele pe forestierul ce duce spre cabana Negoiu. Am avut soare, vreme buna pentru a pedala, dar la final ne-a prins furtuna. Noroc cu padurea deasa care ne-a salvat de o raceala garantata. Pentru Vio a fost primul traseu usor pe munte, pana atunci pedalase doar la campie.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu