vineri, 18 septembrie 2020


Acum o luna jumatate am facut un concediu de o saptamana in Porumbacu de Sus, dupa o pauza de zece ani de concedii facute pe afara. Si am zis atunci ca a fost OK. Si acum consider ca a fost bine si o sa mai facem concedii la munte, in zone mai putin cunoscute/aglomerate in Romania.

Acum s-a terminat al doilea concediu de opt zile petrecut ACASA, in Constanta. Exact, m-am dus acasa ca un turist pentru prima data si ce pot sa spun...a fost OK pentru ca sunt din Constanta.

Cazarea am avut-o la parintii mei, am stat intr-un apartament doar al nostru pentru a merge la plaja, la 200 de m de mers pe jos de cocalarimea plina de fite de langa Fratelli.

DAR, fetele nu au avut nicio treaba ca peste tot erau gunoaie, ele s-au balacit pe plaja si nu a fost deranjate de armata de frumusei care vindeau porumb si seminte in zonele de lux din Mamaia. Noi nu mergem la sezlog, ne place sa stam cu fundul pe nisip si cea mai nasoala senzatie am avut-o cand eram tinuti ca niste vite, pe o limba de nisip de 10 m latime. Asta prin amabilitatea clubului Fratelli, ca restul... nu ne lasau nici cei 10 m de libertate.

OK, nu era aglomeratie, in septembrie lumea e ceva mai rasfirata pe litoral, dar toata Mamaia era plina ochi de plastice scumpe, de stat cu cracii in sus si la soare. Arata ORIBIL, iar aspectul statiunii e de balci ieftin si cu muzica data la maxim!!!

Dar noua nu ne place sa stam intr-un singur loc si am revazut plaja de la Vadu in timpul saptamanii. Aceasta arata excelent, dar pe timp de vara am inteles ca a fost OMOR si peste tot erau resturi umane. De toate felurile. La fel si la Corbu, plaja e foarte frumoasa, dar fix la intrare, unde e parcarea, avem o groapa imensa de GUNOI. PACAT!!!

Ei bine ...plaja de la Tuzla e ....aglomerata ca la metroul de la Unirii la ora de varf. Si asta la sfarsit de sezon, cand peste tot era aproape pustiu, plus muzica data la maxim, mai tare ca in Mamaia. In Eforie Sud erau maxim 20 de turisti si lucrurile aratau surprinzator de bine acolo. Noi de acolo am plecat pe biciclete pana in Costinesti si ne-a parut rau ca nu ne-am oprit in Eforie pentru o baie.

Concluzia noastra a fost ca...a iesit BINE, cu toata tigania care domina litoralul nostru. Mi-am revazut toate rudele, copii s-au balacit si s-au jucat pe nisip.

Iar eu m-am intalnit cu fostii colegi din liceu, am alergat de patru ori (aprox 50 de km, nou record pentru o saptamana de alergare), am inotat in fieare zi si am facut si doua ture cu bicicleta. S-a lasat si cu un gratar ca pe vremuri si am jucat un tenis fain cu nasul si cu prietenii din Constanta. Era sa uit, de rasaritul surprins in alergare sau cu sotia si de apa FOARTE CURATA DIN MAMAIA NORD. Si am jucat si un volei pe plaja cu sotia, ca in liceu .

M-am simtit ca acasa si nu regret alegerea facuta, dar la anu sigur o sa mergem in Grecia .
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu