joi, 15 octombrie 2020

Pe doua roti dupa alegeri la Campina si o tura faina in zona Cernica-Branesti

27 septembrie, ziua in care am scapat de tanti Firea de pe tronul Capitalei. 

Gata cu votul, acum merge o pedala cu toata gasca Dumitrel. Cam dura iesirea pentru Vio, in 27 de km pe asfalt am adunat 600 de m diferenta de nivel. Urcarile nu sunt prietenoase pentru un copil de opt ani, dar coborarile au fost superbe. Mie mi-a placut, Vio urla la urcare pe zonele mai abrupte, de parca era taiata cu fierastraul :). 

Foarte faina a fost si plimbarea pe dealul Muscelului. E o urcare usoara de 20 de minute, dar care ofera un peisaj deosebit intr-o zi senina de toamna. De sus am admirat Bucegiul dintr-un unghi putin diferit.









Am facut si o scurta drumetie pe dealul Muscelului. De aici Emi a admirat de pe olita estul Bucegiului. Zona e surprinzator de frumoasa, mai ales toamna.


Pe doua roti cu toata trupa pe langa Bucuresti. Tura de la Cernica mi-a placut mult. Cam multi tantari in padure, dar zona lacurilor din Branesti mi s-a parut superba. E de revenit aici si pentru alte activitati, as merge si cu caiacul, desi intrarea e de 100 de lei, eu zic ca locul merita un banut dat.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu