vineri, 7 mai 2021

Pentru prima data pe acoperisul Dobrogei cu o gasca mare de copii

Am fost de multe ori in Muntii Macinului, dar spre rusinea mea nu am ajuns pana acum pe cel mai inalt varf din Dobrogea. 

Si ca sa fie frumos, am dus pe munte o gasca mare de copii, opt la numar, toti dornici sa cucereasca Vârful Țuțuiatu (476m). 

Aici e meritul nasului meu Florin, el a reusit intr-un tip record sa stranga patru masini, cu parinti, copii si catei. In realitate a fost o singura catelusa, Happy, cu ai ei codita alba si urechi de liliac, dar pe traseu ne-au urmat si alti catei dornici de drumetie si de ...mancare :).

Traseul a fost unul din zona Luncavita, de 5.4 km dus, la fel si la intoarcere tot 5.4 km am facut, cu 380 de m diferenta de nivel. Nimic greu, totul verde si plin de flori, un cadru natural perfect pentru o iesire frumoasa prin "muntii" Dobrogei.












Dupa atatea mese bogate, nu putea sa lipseasca o plimbare pe plaja:







Si cateva poze facute de Florin:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu