miercuri, 15 septembrie 2021

Ziua Dianei si Transalpina

La multi ani Diana!!!
Pe 31 august am sarbatorit asa cum se cuvine ziua ta, in Targu Jiu, sub Poarta Sarutului si la Masa Tacerii, dupa o masa mare in centrul orasului.  A iesit PERFECT, am mancat o super mancarica si am facut cam tot ce se putea in ultima zi de vara: o drumetie scurta cu familia in estul Parangului si o plimbare faina in orasul lui Brancusi.
Greu de descris in cuvinte ce lupta am dat cu ciolanul din imagine. Toata farfuria avea peste 1 km de mancare si erau mai multe bucate pe masa :)):

Papanasii ne-au pus capac, dar mi-ai dat energie pentru tura de a doua zi pe Transalpina.


Transalpina am urcat-o pe 1 septembrie, pe o vreme foarte faina la inceputul zilei, dar care s-a terminat  cu un uragan total la peste 2000 de m.

Timpul a fost unul modest, dar...putin imi pasa.











Aici sunt la 2000 de m si incepe circul. Vantul batea turbat, cu peste 80 de km/h, iar ploaia si-a facut de cap in zona inalta. 


Si la VALE!!! Ca nu mai e de stat aici.




In drum spre casa am petrecut aproape patru ore prin Ramnicu Valcea. E un oras frumos, curat si cu multa natura in jur.
Un ultim popas si fuga spre casa. Acesta a fost mini concediul nostru in Oltenia e sub munte, o zona superba, cu un portential enorm. Si la 3 ore de condus de Bucuresti, cu siguranta o sa revenim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu