miercuri, 17 noiembrie 2021

Mountain bike dobrogean, pe dealurile Niculitelului

Moutain bike in nordul Dobrogei merge de minune in aceasta perioada a anului. Iar zona Niculitelului imi place mult, aveam o culmea stancoasa cu peisaje deosebite, o urcare pe asfalt cu panta de Transfagarasan, aproximativ 250 de m diferenta de nivel si coborari foarte frumoase pentru nivelul meu de mare amator.

Sambata 14 noiembrie vremea a fost incredibila, nu am avut prognoza de soare, dar realitatea din teren a fost diferita, vreme calda, cu ore bune de soare si o viziblitate excelenta in zona dealurilor din nordul Dobrogei.

Trupa a fost una speciala, cu nasul Florin, cu fratele mai mic Georgica si cu colegul lor de la munca Mihai. A iesit o tura scurta de 21 de km cu 560 de m diferenta de nivel, dar cifrele sunt un detaliu, am castigat o zi superba in natura cu oameni faini.
Cei 250 de m diferenta de nivel, cu o panta putin mai mare ca pe Transfagarasan sunt un deliciu si pe mtb. Mi-a placut mult, iar asfaltul e perfect acum.





















Si o mica completare, vremea acasa a fost una deosebita. Pun mai jos cateva poze facute in pasi de alergare:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu