vineri, 10 iunie 2022

Malinul cu numarul trei, sfarsit de sezon si o plimbare faina pe dealurile de langa Breaza

Vorba lui Dutzu, anul acesta ne dam doctoratul in Malin, o vale pe care am schiat de trei in ori anul acesta.

Sezonul de schi l-am incheiat sambata, 4 iunie pe Valea Malinului. A fost o experienta unica, un Malin mai putin "prietenos" ca in mai, dar cu suficient omat sa ajungem la Hornul Pamantos 1550 , (cu trecere in canionul final prin Valea Coltilor). Cam asta a fost, un sezon fantastic, care s-a terminat pe o vale deosebita din Bucegi.

Valea a fost mult mai dificila ca in mai, dar  ne-a oferit o experienta excelenta in Bucegii mei cei dragi.

Am incheiat un sezon deosebit, cu multe zile in pudra si care s-a prelungit surprinzator de bine pana in iunie.

A fost un sezon excelent. Din păcate sta in umbra sezonului trecut, care a fost excepțional și unic până acum.

O imagine normala, cu oameni normali, pe o vale ... bestiala din Bucegi 🙂.

Acum 13 ani, cand am inceput sa schiez vaile din Bucegi, la 8 30 asteptai minim 3 cabine cu schiori ca sa pot sa ajung pe platou. Era si un pret decent, parca 25 de lei, nu 90 de lei cat e acum. Si se schiau toate vaile, in special Morar si Alba.
Dar mai e ceva, vaile nu sunt pentru toata lumea. Nu zic ca nu ar fi schiori buni de partie care nu ar da o vale, dar inseamna 90, chiar 95 % drumetie, cu multa carca si .....800-900 de m diferenta de nivel. In mai scot peste 1300, chiar 1500, ca pun si foca la treaba si de multe ori schiez doua vai intr-o zi. Dar, e ceva ce....nu zic ca dispare, dar ramanem o mana de oameni. Ne stim bine acum, cei care am ramas sa schiem vaile din Bucegi in aprilie, mai si ....in anii buni, inceput de iunie.

                  

                  





Daca minte nu e...nimic nu e 🙂. Ski betonism de cea mai buna calitate. Nu contează culoarea omătului :))







Pana și Lula era normala :))


















Curatam schiurile si in mod surprinzator, zero stricaciuni, totul arata foarte ok.

              

               


  
Si finishul in forta, cu saritoarea de la Hornul Pamantos

O plimbare faina cu toata trupa, pe dealurile de langa Breaza. Mulțumim Andrei Dumitrel pentru invitatie, a mers de minune ieșirea de ieri, după un Malin cam agitat pe doage.
 
Am fost la varul pe mosie si am petrecut o zi frumoasa de inceput de vara in natura, incojurati de un verde crud.







 





Super super weekend, incheiat cu o furtuna totala acasa in Magurele
🙂  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu