joi, 18 august 2022

Croatia prima parte

 Dubrovnik:

Cand mergi la pomul laudat, de multe ori se lasa cu o teapa cat tine de mare. Nu cred ca va spun un secret, nu sunt vizitator de orase, din contra, prefer o iesire in natura, nu un oras plin de istorie, dar cu trafic si cozi la orice punct de atractie.
In cazul nostru, Dubrovnik...a fost fix invers, am plecat cu asteptari mari si am descoperit o cetate superba. Prima grija pe care am avut-o cand am ajuns, a fost sa fac o baie langa zidurile cetatii, a doua grija a fost...sa mancam si am avut un noroc fantastic, la iesirea sudica am avut o masa in aer liber cu scoici, sardine si pepene. Gustul lor....e imposibil de descris in cuvinte, totul pescuit si gatit in aceeasi zi. Pomana curata, pentru nu stiu ce plaja care sarbatorea nu stiu ce zi.
Si MAREA surpriza, NU A FOST OMOR TOTAL, ca in Budva (Muntenegreu, un loc de care sincer nu mai vreau sa aud, fix omorul total de la metroul Unirii, sau cum e in Satul de Vacante-Mamaia). Pot sa zic ca am prins mai lejer ca in Centrul Vechi al Bucurestiului.
Si ca sa fie si mai frumos, am facut de trei ori baie, in trei locuri diferite, Am jucat o ora baschet pe o platforma aflata la inaltime cu niste americani, de unde se vedea perfect tot centrul cetatii si cam asta a fost. Urmatoarea oprire, in zona Makarska.






















Primul volei pe plaja pe...bolovani încaltati in adidasi de trail running 🙂. S-a lăsat cu o întindere musculara la final, cu greu m-am abținut să nu mă arunc după o minge. La final un apus de nota zece și un munte de aproape 1800 de m in spate, cu un perete vertical de peste 1200 de m.

Era sa uit, mi-am dorit mult sa stau in camping intr-o padure de pini. Zona Makarska e incredibila, ofera combinatia Crai-Adriatica si paduri intinse de pini. E o experienta pe care o recomand.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu