luni, 16 ianuarie 2023

Ski la Transalpina si pentru ultima data la Fier in Sinaia

 La multi ani 2023! Asa am inceput prima zi a anului, pe doage. Zapada a fost ...DURA, extrem de dura, vremea a fost superba, am condus aproape 8 ore jumatate pentru 7 ore de ski, dar am petrecut o zi superba cu sotia la Transalpina si am facut o excelenta baie de soare la 12 grade. Zona e incredibila, iar muntele a fost doar pentru noi.












Prima zi de ski la Sinaia si din pacate ultima la Fier.

GATA, in mod oficial discutia pe tema operatorilor a luat sfarsit https://www.facebook.com/watch/live?ref=watch_permalink&v=544033021093498
Domn primar a castigat lupta cu fierul, fierul e al orasului acum si avem un singur operator. Cu bune, cu rele, zarurile au fost aruncate.

Important e ca am petrecut o zi superba cu Vio pe munte si ne-am vazut cu toti cunoscutii care mergeau de ani buni la Fier.

.......ar simt si un gust tare amar. Am avut o comuntitate frumoasa la Fierul cel vechi, cred ca toti ne stiam si ......ne bucuram ca putem sa schiem la un pret super decent, in poate cel mai frumos loc din tara, de dat la vale cu sarma la vedere.
Totul e o affacere la schiul de masa, pe partie, asa si in constanta lucrurile erau super roz cand eram mic si mergeam in fiecare zi la plaja. Acum, rar mai calc pe acolo si imi fac concediul la mare prin alte tari, desi am totul gratis acasa la ai mei. Nu stiu daca o sa ajunga asa si Sinaia, dar raman cu niste amintiri de vis si toate sunt legate de vechiul fier... sau de cabina din anii 70.
                                            















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu