joi, 2 februarie 2023

Ciucas la ski de tura si Gerar 2023 cu trupa de la munca

S-a scurs un weekend plin ochi cu mult omat si cu o atmosfera superba de iarna.

Sambata 28 ianuarie am fost la Gerar, iar a doua zi am fost la vanatoarea de pudra din Ciucas.  Arata a iarna, am avut pentru prima data ninsoare in Bucuresti si o vreme superba de ianuarie la Gerar, in curtea Politehnicii, iar in Ciucas totul arata excelent.
Ciucasul nu dezamăgește:
















Gerar cu suporteri din neamul lui Dumitrel. Ma bucur ca fetele s-au simtit excelent si ca mi-au facut galerie de la inceputul concursului, pana la finish.

A fost un Gerar superb, într-o zi deosebita de iarna. Totul a fost excelent, poate timpul puțin modest dar...ce contează 🙂. Am făcut o trupa perfecta cu Bogdan Zăgan și cu Andrei Alexandru Gherasim.

 


 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu