sâmbătă, 28 februarie 2009

Ruia e misto



Scularea cu noaptea in cap ca sa-mi fac pe plac: Diana, Sorelul azi mergem in Poiana :)! Si in Poiana am fost. Doua ture de incalzire de sus pana jos, una cu telecabina si una cu gondola ( vizibilitate sus nu prea), dupa o scurta masa ne-am retras acolo unde ne era mai bine la teleschiul Ruia.
Zapada in Poiana e asa cum o stiu de multi ani: sus bestiala, jos macel total pentru schiuri, pietre la discretie, mici si musca cu pofta din talpa. Dar ne-am hotarat sa ne dam doar pe zapada aia faina pe care am gasit-o langa teleschiul Ruia si acolo am ramas. Partia Ruia e considerata grea, dar la cat de buna era cred ca si un incepator daca dadea un plug de zile mari cobora pana jos fara sa pice in fund, era asa cum mi-am dorit de mult timp.
Si ca sa pun cireasa pe tort am profitat de Skitestul Elan in Poiana Brasov, am ales o frumusete de schi: Elan 888 de 1.77.
Eu ma dau cu un race Volkl P40, e bun pentru partii perfect batute si sincer....cam atat. Daca intru in zapada afanata pic cu cracii in sus. Cu Elan 888 e o alta poveste, m-am dat pe langa copacei, printre copacei, prin zapada mai mare sau mica, orice dar pe partie nu si mama ce bine a fost :D. Era sa uit:Diana are o pereche noua de minischiuri HAGAN NANOOK 09 , a trecut de la cristianele timide facute cu vechile ei scanduri Head la o alunecare frumoasa :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu