duminică, 15 martie 2009

Cizma din Poiana


Am asteptat cu nerabdare weekend-ul sa pun la lucru noile schiuri Volkl Karma. Sambata iar in Poiana cu alai mare: Diana, Sorelul, Dragos cu Diana lui, Nicu Bobocea, Adrian Caziuc si inca doua tipe pe care le-am vazut seara, cand am plecat din statiune. Pe partie ne-am intalnit cu Catalin Pobega, Tibi si inca un baiat cu schiuri foarte mari ( Armada nu stiu de care late cat rotile de la Sandero). Zapada multa, partii asa cum le cunoastem dar nu tu pietre, nu tu zapada inghetata, era ok. Dar ceva nu a mers, sunt convins ca am laut un schi bun dar cred ca am gresit, i-am pus o legatura de tura veche de cand pamantul: Silvretta 400. Juca claparul in legatura ca tractorul pe camp, m-am dat ca o cizma. In zapada afanata era ok, pluteam usor, dar cum intram pe partie....parca invatam iar sa schiez. Am luat-o usurel:
  • piciore flexate: ok
  • sunt pe spate: nu
  • sunt pe fata: nu
  • schiul ma arunca aiurea sau nu e stabil la viteze mari: nu ( din contra incaleca damburile bine, nu vibreaza si te iarta daca te arunci gresit intr-in viraj)
  • ma dau ca o CIZMA: da.
Mi-am criticat cat am putut vechile schiuri Volkl P40 dar....am gresit. Alea sunt bune, am control, senzatia de confort si siguranta, am tot ce vreau pe partie ( si doar pe partie) . Cu astea noi, ce sa zic, sunt convins ca sunt schiuri bune dar ceva nu e ok. Sa dau vina pe legatura sau pe mine? Nu stiu unde am gresit, dar nu a iesit bine.

Bun, era sa uit. Diana se descurca din ce in ce mai bine, a reusit sa se tina prin padurea de langa partia Lupu fara probleme dupa Catalin printre copacei. Si bine a facut, eu cu Sorelul ne-am retras pe partie ca ne trezeam mai mult ca sigur cu un copacel in brate. Bravo Diana , urmatoarea iesire pe Carp ca te descurci minunat :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu