marți, 11 august 2009

Sambata prin Crai


Eu baiat zgarcit, am facut-o si pe asta: am dat bani pentru cazarea la o pensiune din Busteni ca prea eram ud fleasca dupa dusul rece facut pe Morar. Sambata scularea la 7, la 9 30 eram in Plaiul Foii si sus pe Lanturi ( drumul din Zarnesti pana la cabana de fite e un film horor, gropi cat casa si santuri cat roata de adanci).

Plan ciudat: sa urcam si sa coboram pe treseul turistic: La Lanturi. Aproape de refugiul Spirlea ne-am intalnit cu un grup de la Clubul Alpin Roman care avea ca obiectiv Braul de Mijloc pana la intersectia cu Anghelide si coborarea prin canion. Suna bine, o intreb pe Sorelul daca vrea si ne bagam la o noua serie de balaureala.
Intrarea pe Braul de Mijloc:

Nu au trecut nici 5 minute si dam de caprite:


Braul parea conturat bine, am trecut cu bine de zonele ceva mai expuse si totul parea ca merge perfect:

Pana au aparut saritorile, si ce saritori:


Trebuie sa-i multumesc Domnului Valeriu, mai jos se vede cum o ajuta pe Andra sa treaca de zonele ceva mai delicate ( sincer la 60 de ani nu stiu cati au asemenea conditie fizica), sigur ne-a oferit un plus de incredere si siguranta:



Dar....ne-am blocat, viiturile de acu o luna parca au schimbat muntele, branele care pareau usoare acum erau mai putin prietenoase. O placa de 5 m care facea parte din traseu zacea jos in vale. Pe acolo nu era de noi, coarda aveam dar fara pitoane riscam mult. Poate gresesc, sa ne fi ratacit si sa fi ales o brana de capre dar...parca nu era asa.
Mai facem o poza si hai pe lanturi la vale ca nu e de joaca:

Andra in actiune, s-a descurcat excelent la vale, acum stanca era uscata si parca a prins si ceva curaj (bravo Sorelul):



Descatarare la liber, o surplomba foarte faina si un perete de 10 m ( nu am vazut pana acum pe cineva sa descatere o surplomba la liber):


La refugiu stam la povesti, mai facem doua trei poze si fuga la Plaiul Foii sa ne hidratam cu ciorba si bere:

Daca nu aveti batrani… cumparati-va cativa! parca asa era o vorba, chiar ai ce invata de la cei care stiu, pot si vor sa te ajute.

Un comentariu:

  1. Mariusica, esti idolul meu intr'ale muntelui :) ... Si post cu post, poveste cu poveste mi'aduci aminte ca nu am mai facut un munte bun de mai bine de'un an :(
    Da' imi place ca te simti bine si impartasesti experientele cu noi.

    RăspundețiȘtergere