luni, 5 octombrie 2009

Maratonul Piatra Craiului 2009


Fuse si se duse si MPC 2009. 41 de km superbi, un concurs unic s-a terminat asa cum ne-am propus: noi doi trecand linia de sosire. Noroi pana in gat, o ploaie mocaneasca a completat un decor indragit doar de Bacovia . Cam asta era starea la inceputul cursei:

Copacii albi. copacii negri Stau goi în parcul solitar Decor de doliu funerar... Copacii albi, copacii negri, negre...
în parc regretele plâng iar...
Cu pene albe, pene negre O pasăre cu glas amar Străbate parcul secular... Cu pene albe, pene
în parc fantomele apar.
Şi frunze albe, frunze negre; Copacii albi, copacii negri;
Şi pene albe, pene negre, :
Decor de doliu, funerar...
în parc ninsoarea cade rar... (bine...ploua rar dar merge si asa)


Balti cat drumul, gropi, paduri defrisate, vant rece si ploaie, ploaie peste tot, nervi...copii care ne-au incurajat de pe marginea drumului ce urca spre Magura, oameni prin sate care ne indemnau sa alergam mai repede ca suntem tineri, salvamontisti care ne spuneau ca mai avem putin si suntem pe primul loc :)), organizare perfecta, oameni antrenati, timpi foarte buni, momente dificile, stari de voma; am avut de toate la acest maraton...Ma bucur ca am participat, la anu o sa fim si mai motivati si Bravo Diana!!!!!
Saimon, eu si Diana:



4 comentarii:

  1. Multumim :). Reusita mica ca am fost la coada clasamentului, la anu speram sa fie mai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce spui ca reusita este mica? pentru ca ati fost la coada clasamentului? pentru ca v-ati numarat printre cei 300 de participanti?
    cand alte 23milioane au stat la TV, au iesit la pizza in oras,la un film sau poate au urcat cu telecabina pana la babele?
    Ia socoteste 300 din 23milioane!
    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, am acceptat comentariul. As vrea sa scot optiunea asta dar nu pot, e un tip care imi lasa mesaje tare porcoase. In primul rand vreau sa te felicit, ce ai reusit e un lucru mare :), ai castigat Maratonul Piatra Craiului si ai depasit aproape toti baietii. O sa corectez acum mail-ul.
    Si eu si Diana avem un mare offff. Ne-am antrenat, am hotarat din start sa alergam impreuna dar ceva nu a mers: Diana a avut probleme de sanatate si pe traseu nu s-a simtit bine ( stari de voma, greata) sincer nu stiu cum a reusit sa ajunga la finish. La anu participam individual si sunt convins ca o sa ne descurcam mult mai bine.

    Aveti un blog frumos si hai Timisoara :)

    RăspundețiȘtergere