luni, 12 septembrie 2011

Triathlon Challenge Mamaia 2011

Un concurs care mi-a placut din prima pana in ultima secunda, o provocare pe care nu am crezut ca pot sa o duc pana la finish si un triathlon care a fost foarte bine organizat. Asa a fost Triathlon Challenge Mamaia 2011.

Pare o nebunie curata sa partici la un triathlon, proba sprint, fara sa fi inotat distanta propusa: 750 m. Cam mult pentru mine, anul acesta am fost o singura data la bazin si dupa 100 de m de inot am inceput sa fac pauze peste pauze. As fi vrut mai mult dar atat puteam atunci. Sunt constantean si merg foarte des acasa, dar vara aceasta m-am bucurat o singura data de mare, pe la jumatatea lui august ... si cam atat. In rest volei pe plaja pana seara tarziu.

Start!
Clip filmat de echipa BikeXpert:

Timpul s-a scurs incet, nu am fortat si am reusit sa "dovedesc" cei 750 de m de la proba de inot. Nu pot sa ma laud cu un timp bun, primii care au iesit din apa la proba olimpica m-au intrecut cu 2 minute si erau calare pe biciclete cand eu am iesit din lac. Daca stau sa ma gandesc bine, as fi scos un timp excelent daca as fi avut 60 de ani si as fi participat anul acesta la triathlonul de la Mamaia, dar eram fericit ca am ajuns pe uscat, nu foarte obosit, in cautarea bicicletei pentru a incepe urmatoarea proba.

Nici aici nu aveam asteptari prea mari, foarte putini concurenti au participat cu mtb-uri si ca sa fie totul perfect, eram printre putinii posesori de cauciucuri late si bune de teren accidentat. Am avut un ritm foarte bun, am depasit ceva mtb-uri ( ca bonus am trecut de doua sau trei cursiere, una daca nu ma insel era din carbon) si am terminat proba cu un timp onorabil. M-am simtit bine, am fortat putin spre final, dar am ramas cu un gust amar din cauza soferilor care au ramas blocati in trafic. Un sens a fost inchis special pentru triathlonul de la Mamaia, astfel toate masinile s-au inghesuit pe trei benzi. Spectatori fara voia lor, soferii ne-au injurat, un dobitoc cu numar de Italia a intrat pe "banda biciclistilor" si un mare CRETIN a intrat in Florin Leonte, care se concentra sa termine cu un timp cat mai bun proba de bicicleta. Soferul loganului l-a lasat jos pe Florin si a plecat de la fata locului. Fara cuvinte...

Urmeaza alergarea, singura proba unde stiam ca sunt pregatit. Primii 2 km au mers cam prost, aveam senzatia ca picioarele mi-au fost legate si randamentul a fost cam slab. Ajung la sensul giratoriu, ma intorc pentru ultimii 2.5 km si urmeaza punctul maxim la concursului. Stiam ca pot sa termin triathlonul in prima jumatate, nu aveam nimic de pierdut si mi-a ramas o singura varianta ca sa-mi indeplinesc obiectivul: sa apas la maxim pe acceleratie. Si a iesit asa cum mi-am dorit, am depasit concurenti dupa concurenti si am simtit pentru prima data ca am facut o cursa buna.

FINISH!

Trebuie sa-i multumesc tatalui meu, mi-a facut galerie de la inceput pana am trecut linia de sosire. Fara el ar fi fost mult mai greu la triathlonul de la Mamaia.

Am terminat la categoria M 18-29 pe locul 14 si cred ca am ajuns printre primii care au avut ca bicicleta un mtb. SUNT MULTIMIT si simt ca am facut cea mai buna cursa de cand am inceput sa particip la concursuri. Timpul si locul pentru mine au trecut pe ultimul plan, stiu ca mi-am depasit limitele, am terminat cu bine proba de inot si nu am dezamagit la cea de bicicleta.
A FOST UN CONCURS EXCELENT!
Am un singur regret: imi pare rau ca acest eveniment nu a fost apreciat de constanteni si de turistii care au venit in weekend-ul de 3-4 septembrie la mare. Puteau sa ne fie alaturi si sa nu ne injure si sa ne claxoneze din masini.
Pacat, e un eveniment deosebit care merita mai multa atentie...