joi, 6 octombrie 2011

Bike Zarnesti

Ma uit la poze si usor dar sigur ma ia un dor mare de munte. Am motive seriose, de o luna nu am ajuns acolo si nici nu vad o luminita alba la capatul tunelui. Urmeaza un weekend cu vreme proasta si o sa particip pentru prima data la un maraton de oras, MIB- Maratonul Internation Bucuresti, saptamana viitoare o sa am o nunta la mare ...si tot asa. Cred ca am stabilit un nou record si cred ca e negativ.
Muntele e departe, dar materialele de blog sunt puse bine in cutia cu amintiri.
Trebuie sa recunosc, avem o tara perfecta pentru cicloturism si mountain bike. Avem munti mici, cu putina zapada, iarna ninge cam rar, iar putinul omat care se aseaza e spulberat de un vant turbat ce nu ne da pace pana la sfaristul lui februarie. Clar nu putem sa facem cine stie ce statiuni de ski, dar pentru bicicleta relieful nostru e PERFECT.

Povestea e simpla, fara situatii la limta, cu o zi balaurind pe coclauri si o noapte intreaga pierduta prin nu stiu ce boscheti cautand drumul cel bun.
Acum fix o luna am colindat cu Adi satele de langa Zarnesti, in cautarea peisajelor frumoase specifice culoarului Rucar-Bran si a bucatelor alese de la Casa Folea, din satul Pestera.

Traseul ales: Zarnesti-Prapastii- un forestier care pleaca mai sus de Prapastii- La Table- Saua Joaca- Satul Pestera- Satul Magura- Fantana lui Botorog- Zarnesti

Mai multe poze gasiti pe contul meu de picasa:

Ziua e lunga si Adi vrea sa vada Cheile Pisicii. Ascundem bicicletele si plecam intr-o mica drumetie ca sa colinda aceste chei mai putin umblate:

Dupa un sfert de ora ne intoarcem , trecem de Prapastiile Zarnestilor si intram pe un forestier care se intersecteaza cu traseul ce vine din Cheile Pisicii. Continuam spre La Table pe cruce rosie:

Si PAUZA!!!!! Ce locuri domnle, ce linsite. A fost o zi superba:

Trecem de La Table, urcam spre saua Joaca si gata cu efortul. Urmeaza o coborare superba pana in satul Pestera:

Bucegii:

Am ajuns la Casa Folea:

Nu ma omor dupa bulz, dar ce s-a gatit acolo ne-a lasat fara grai. Ne-am lins ca Happy pe bot dupa o masa copioasa, inceputa bine cu o ciorba de vacuta si incheiata cu un bulz perfect.

Lene mare la Casa Folea. Ne-am jucat cu toti porcusorii albi si flocosi care ne-au iesit in cale:

Calarim iar saua si ne indreptam spre satul Magura. Coborarea a fost superba, am gasit ceva praf pana aproape de fantana lui Botorog, fara sa ne puna mari probleme si am continuat pe forestierul plin de grataragii pana in Zarnesti.

V-am spus ca o sa fie o poveste scurta.

1. Maaaamaaaa, ce frumos! :)
    Cheile Pisicii vreau si eeeeu! :)
    Aveam si eu in plan pt w-e asta o tura de o zi chiar prin zonele astea dar uite si tu ce vreme e...

Ma rog ca Sambata viitoare sa fie frumos...ca si eu fac saptamana asta o luna fara munte si deja nu te mai intelegi cu mine :)))

Deja visez la o ciorba buna la Casa Folea.. mmm.. yummy!

Ia zi, ultima poza unde e facuta mai exact? :)

2. Azi ar fi mers o tura acolo. A NINS CA IN POVESTI, dar nu mergea cu bicicleta...ci pe jos :)
    Ultima poza e facuta la Casa Folea. Am plecat cu burtile pline, era o amarata de panta si ne-a dovedit bine :))

3. Da.... am vazut si eu adineaori ca a nins.... Dar totusi eu vroiam sa merg in zona pentru o tura de toamna colorata... :(
    Sper sa se topeasca pana saptamana viitoare... :(

4. O sa vina un val de aer cald si zapada aceasta nu tine. Sus pe creste o sa ramana pana la iarna :). Sper sa aveti vreme, saptamana viitoare o sa fie perfect pentru atmosfera pura de toamna

5. Da, stiu ca nu tine, dar ideea e sa se topeasca in cateva zile... ca altfel strica toata natura de toamna...

Asa e, weekendul din mijlocul lui octombrie e mereu ideal pentru cele mai frumoase culori de toamna. Doamne ajuta pt weekendul viitor! :)

6. Betie de culori :). Recomand cu multa caldura Cozia, acolo e MAREA NEBUNIE :)

7. Adevarul e ca nu am fost niciodata in Cozia...si nici nu prea stiu multe despre acest masiv..

Daca nu anul asta, atunci la anu tre sa ajung si pe acolo :)

8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

9. Uau, peisaje de poveste! Cred ca a fost o placere sa pedalati!

10. Ai putea te rog sa postezi un traseu pe bikemap ? Ne-ar fi de mare ajutor sa facem si noi traseul asta. Multumesc