vineri, 31 august 2012

Cu bicicleta prin tinutul Muscelului


Imi place mult tinutul Muscelului si incerc sa ajung in fiecare vara din ce in ce mai des in aceasta zona, pentru o iesire cu bicicleta pe forestierele inalte ce duc spre plaiurile Iezerul, sau iarna la ski de tura, pe partiile naturale oferite de acest masiv, aflate la peste 2000 de m altitudine. Nimeni nu a auzit de muntii Iezer Papusa sau de Campulung Muscel, sunt locuri uitate de populatia agitata ce invadeaza Valea Prahovei weekend de weekend si sincer, asta ne bucura mult.
Acum suntem la 140 de km de Bucuresti, departe de canicula si de cele 42 de grade ce au pus stapinere pe betoanele bucureste. Aici nu sunt discoteci Bamboo sau Fratelli ( ca in Predeal, Sinaia sau Busteni), tarabe cu jucarii de plastic sau masti cu Dracula si nici telecabine care urca pana in varful muntelui. Pentru noi e liniste si pace, asa cum trebuie sa fie intr-un loc uitat de lume.

Duminica ne-am trezit ceva mai greu si am plecat cu frana de mana trasa spre masivul Iezer, loviti bine in aripa dupa o seara frumoasa petrecuta in jurul graturului. Am petrecut cu bauturi si mancaruri alese pana noaptea tarziu, alaturi de colegii de la corporatie, sub o bolta racoroasa invadata de un aer placut de tara.

Caldura ne-a chinuit rau toata ziua, iar oboseala adunata dupa turul Craiului ( si gratarul care a tinut pana noaptea tarziu) ne-au convins ca merita sa inaintam constant cu viteza melcului turbat... si cam beat, care nu avea pic de directie.
Am urcat si am coborat pe culmea Preoteasa ( sau Portareasa, nu mai stiu exact). Anul trecut am facut toata tura pana la Lacul Iezer si am coborat pe culmea Vacarea pana la cabana Voinea:

http://dumitrelmarius.blogspot.ro/2011/08/iezer-papusa-pe-doua-roti.html

Pozele sunt facute cu celularul mobil, nu au cine stie ce calitate:


Ne-am intalnit cu o gasca care urca perfect spre Crucea Ateneului. Aveau un ritm bun, veneau pentru o tura de relaxare dupa cursa lunga ( si hardcore) de la Geiger Sibiu:


Florin, colegul de la corporatie era pe modul turbo la deal:


Me cam obosit rau dupa o noapte de tras la berici:


Ce inseamna sa ai pozar:


Coborarea e aproape perfecta in zona alpina, fara bolovani sau alte obstacole:


A fost o tura ceva mai usoara care s-a terminat cu o baie in lacul artificial Rausor. Apa era perfecta, ceva mai buna ca la Mamaia. As fi vrut sa fie la cucu gol dar era plin de lume venita din Campulung sau Leresti, care a iesit la scaldat pe malul lacului. Nu cred ca as fi fost decent in fata lor :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu