vineri, 21 iunie 2013

Verde crud pe Valea Cerbului


De multe ori cele mai frumoase iesiri la muntele sunt cele in care mergi sa te bucuri de ce iti ofera natura: sa te intinzi pe iarba in fiecare poiana pe care o intalnesti, sa te joci cu cea mica...pentru ca ea e "jucarie" de care inca nu ne-am saturat, sa stai la povesti si sa uiti de caldura care s-a instalat in Bucuresti si sa o privesti pe Happy cum incearca sa catere orice bolovan sau stanca, pentru ca mai nou se crede mare "alpinista". Speram sa se calmeze cat mai repede, ca multe minte nu are :)))).
Dar cel mai mult ne-a placut verdele crud pe care l-am intalnit in Bucegi, dupa doua luni de seceta, ploile din ultima perioada au adus in poienile de la poalele muntelui cele mai frumoase flori si poate cel mai "pufos" covor verde, pe care mama natura poate sa ni-l ofere. A fost tare frumos si ne gandim pentru acest weekend la un munte ceva mai putin umblat de turisti.
Vremea sa tina cu noi, ca planurile le facem usor.
Nu am ajuns pana la Omu, ne-am oprit putin mai sus de stana din Poiana Priponului. 
Dar e normal, turele pe care le facem cu Bianca sunt ceva mai scurte, cu multe pauze ca sa o lasam sa se plimbe prin iarba si sa ne arate acel zambet frumos. Acolo am luat masa, in acel verde crud de inceput de vara....
Ne place la munte si Bianca e de acord cu noi.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu