luni, 2 septembrie 2013

Plaiul lui Pacala si Piciorul Babelor


Bucegiul sufera acum pentru ca o minte foarte neteda si oleaca cam blonda a luat o decizie de doi bani pe vremea fostei guvernari: sa avem un drum pana in inima Bucegilor, pana la 1950 de m, care sa se termine fix la Piatra Arsa in fata unui hotel pentru sportivi. 
De ce a fost luata aceasta decizie??? Nu stiu si daca aveti o idee buna va rog sa lasati un mesaj pe blog. Eu pot sa va confirm ca gratarele si manelele sunt la mare altitudine acum, iar tigania pura e mai mare aici ca la Balea sau ca in Satul de Vacanta din Constanta. 

Noi am plecat repede din parcarea naturala care a fost invadata la jumatatea lui august de mici si ascultatori fini de manele si am coborat spre Pestera pe Plaiul lui Pacala. Zona inca e neatinsa de prostia umana, dar nu cred ca o sa reziste prea mult si o sa se "bucure" in curand de soarta Jepilor Mici...Sper sa ma insel, dar pana acum drumurile ce duc la mare altitudine in Romania au cam distrus tot ce era frumos in zona.
Dar noi ne-am vazut de cararea noastra, pentru ca Bucegii nu inseamna aceasta gloata care a invadat golul alpin. Sunt multe carari spectaculoase si noi eram acum pe una care ne purta lin spre Pestera. Putinii turisti pe care i-am intalnit ne-au salutat respectuos, s-au jucat cu Happy si ne-au incurajat sa o tinem pe Bianca cat mai mult aproape de natura. 

La Pestera ne-am odihnit putin ca sa abordam urcarea zilei pana pe Piciorul Babelor. Recunosc ca a scos putin untul din noi, poate si din cauza rucsacilor ceva mai mari sau a oboselii care s-a acumulat in aceasta perioada. Nu stiu ce am patit in ultima vreme, simt ca angrenajul nu merge in parametrii normali. O fi din cauza cifrei magice 30, stiu ca se apropie cu pasi repezi ...


Pleaca ma de aici!!!




Cu bebita la vedere:



Valea Doamnelor, pe aici am schiat la inceputul lui martie:




Am inteles ca acum cascadele au secat. Noi le-am prins acum doi ani foarte frumoase, ultima pot sa zic ca ne-a impresionat:


Un ham cam indraznet:


La Pestera am stat mult, mai bine de o ora. Nimeni nu ne grabea iar vremea era perfecta. In Bucu erau 38 de grade, aici maxim 18:






Bebel rebel:


Sesiune foto cu Happy:




Fratiorul lui Happy din munti, ceva mai paros si cu urechi la fel de mari:


Avea si un nume pe masura: Mister, asa il "alinta" un cioban ceva mai tanar care avea grija de oi:


In Bucuresti temperatura se apropia de 40 de grade, la Babele nu cred ca erau mai mult de 10-12 grade. Cam frig pentru Bebita:


2 comentarii:

  1. Sunt deja victima manipularii ? Cand am vazut imaginea cu vacuta vedeam reclama la milka :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne-a placut. Dar mi-a placut mai mult cand a luat-o la fuga pe Happy

    RăspundețiȘtergere