luni, 19 mai 2014

Focareala pe langa Furnica


O tura care se anunta din start compromisa din cauza ploii s-a transformat intr-o iesire frumoasa pe munte, alaturi de familia lui Fane in zona muntetului Furnica. Prognoza era groaznica, la fel si vremea care parea ca vrea sa ne trimita acasa, dar cei care incearca sa sfideze aceste semne ale naturii de cele mai multe ori si reusesc. Iar noi ne-am incapatanat sa urcam cu Sandelul pana aproape de Piatra Arsa pentru o focareala scurta in nordul masivului Furnica. Si am avut zapada din belsug la inceput de mai in cel mai prost sezon de ski de cand m-am apucat de acest sport.
Cum ziceam, iesirile frumoase sunt cele in care pleci cu sperante zero si ajungi sa te bucuri de munte cu cei dragi.
Iar vedeta zilei a fost Gabi, fetita lui Fane care la varsta de sase ani schiaza excelent si se bucura de munte....ca un copil de sase anisori :).
Coborarea a fost tare neinspirata, nu am optat pentru acea fata superba ce pleca de sub Furnica, ci am continuat pe partia Scandurari. Proasta decizie, dupa ce s-a inchis sezonul au trecut cu nu stiu ce dracovenie de utilaj care a "sapat" ce a ramas din partie. A fost o "supravietuire" pana jos pe o limba extrem de ingusta de omat. Imi pare rau ca eu am luat decizia de a schia pe Scandurari si nu am optat pentru fata nordica ce pleaca din Varful Furnica, ar fi fost tare frumos.
Dar chiar si asa consider ca a fost o iesire pe munte reusita, iar gasca a fost una cat se poate de vesela. Asta conteaza si cel mai important e ca am ajuns iar cu Bianca sus pe munte, acolo unde se simte cel mai bine.





  











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu