vineri, 6 februarie 2015

Zile faine, zile cu pulvar



Au fost trei iesiri cu sarmele la vedere si cu ceva schi industrial pe partie sau prin zone cu omat proaspat si tare pufos. Dar cel mai important e ca am petrecut acest timp in familie, cu Diana, sau cu Sorelul intr-o atmosfera reusita de iarna fix de ziua ei.

Poate cea mai interesanta iesire si singura care s-a lasat si cu putin schi de tura,a fost cea cu Gabi si Fane pe culmea Urechea din Baiului. Gabi are 6 anisori si a schiat pana acum Valea Morarului in luna mai si e la al doilea sezon de schi de tura, iar vara merge cu toata familia pe traseele nemarcate din Bucegi. Impresionant, o vad o mare schioare dar si un om de munte tare frumos. E din noua generatie si e pe drumul cel bun inca de acum, la frageda varsta de sase anisori.








Pulvar pe partie, o raritate la noi.


A noua iesire la Azuga cu o zapada MONSTRU prin padure. Nu am facut multe poze si nu ne-am bucurat de cea mai buna vizibilitate, dar ne-am dat pe unde am putut. 



Iar ultima iesire a fost de ziua Sorelului.  Dupa mult timp am prins "Fresh" la Sinaia. Nu stiu daca a fost pulvar ( pe Carp a fost sigur pulvar), dar a fost un omat excelent si o zi tare reusita.
Pozele sunt acute iar cu telefonul si calitatea lasa muuulllt de dorit. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu