marți, 4 august 2015

Potcoava Bucegilor


A fost acea tura care m-a lasat doar cu amintiri pe care vreau sa le las acum pe blog, ca sa nu se piarda in umbra unor poze salvate pe laptop. Si am avut parte de Mountain Bike de cea mai buna calitate, la cea mai mare altitudine din tara.
OK, am vazut temerari care au ajuns cu bicicleta pe Moldoveanu, cu putin efort se poate ajunge si pe Caltun pentru ca e un forestier ce duce pana la 2000 de m si se opreste fix sub varfurile Caltun-Lespezi si la o aruncare de bat de Negoiu. Dar vorbim aici de o tura aproape perfect ciclabila la peste 2300-2400 de m, cu o oprire de palmares la varful Omul. Iar din saua Cerdacului pana la Padina se merge doar pe Single Trail, aproape 20 de km de carari de munte, cu pasaje tehnice si urcari criminale. Si cu surprinzator de putin push bike, fara sa exagerez, cred ca am stat aproape 90 % din traseu in sa, iar Cerdacul am reusit de aceasta data sa-l trec, doar 4-5 pasaje scurte m-au obligat sa pun piciorul jos.
Daca mai eram cu cineva cred ca as fi fortat mai mult, dar de unul singur ... parca nu avea rost. Iar peisajele, pai fara ele Moutain Bike-ul nu ar fi avut niciun farmec pentru mine. Bucegiul pe Drumul Granicerului duce din lumea vailor Glaciare Ialomita si Gaura, pana in imensitatea peretilor de calcar de langa Varful Batrana.

Am gresit mult cand am spus acum 2-3 ani ca Piatra Craiului si Bucegiul se preteaza mai bine la drumetie sau la alpinism si ca sunt alte masive gen Leaota, Baiului sau Capatanii care ar merge mult mai bine pentru pedalat. Gresit, total gresit, Bucegiului e o scoala perfecte pentru moutain bike de cea mai buna calitate, vorbim de cele mai tehnice carari din tara si de cea mai spectaculoasa coborare pe care o avem: Saua Strunga - Poiana Gutanu.

Pe mine m-a uns pe suflet!












Si cateva poze facute cu telefonul:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu