luni, 16 noiembrie 2015

Just a perfect day


S-a consumat o noua iesire pe munte, alaturi de familia Dumitrel sub in soare superb de noiembrie.
Am luat si  catelusele pentru acest traseu ( pentru cine nu le cunoaste cea neagra cu pete alba si cu urechi mari de liliace Happy, iar blonda e Lula), iar drumetia a fost una cat se poate de simpla: am urcat pe Valea Sugarilor, prin Cerdacul de Iarna, ca sa ajungem pe varful OMU.

Tatal meu m-a invatat sa schiez si m-a dus pentru prima oara pe munte, e constanteanu care mi-a deschis ochii si care m-a facut sa vad putin diferit multe lucruri. Aveam 12 ani, iar traseul a fost unul frumos pana la cabana Dochia din Ceahlau. A fost acel ceva care s-a declansat cand inca eram copil, iar de atunci asociez muntele cu un cadru natural perfect pentru joaca. Ca e drumetie, mountain bike sau schi de tura, cu siguranta e locul in care ma simt cel mai bine alaturi de cei dragi.

Acum a fost randul meu sa-l duc intr-un loc deosebit: pe Varful Omu,  varful de peste 2500 de metri cu poate cea mai spectaculoasa priveliste din Carpati.
Si mai vreau sa-i fac o surpriza, iarna aceasta o sa faca prima lui tura pe schiuri. Are 57 de ani, dar nu cred ca e tarziu sa incerci ceva nou. Cu siguranta o sa-i placa.




























Un comentariu:

  1. Poteca pe Valea Sugarilor cat e de vizibila?
    E vreo saritoare ceva?
    Ma gandeam la o tura care sa urce pe Culmea Doamnele pe punct rosu si care sa coboare pe Sugarilor.

    RăspundețiȘtergere