joi, 17 decembrie 2015

Culmea Urechea


A venit sezonul de ski, dar pana atunci trebuie sa mai facem o mica recapitulare cu turele pe care le-am facut la sfarsit de noiembrie. Am avut parte de o toamna perfecta, cu multe weekend-uri in care vremea a fost foarte stabila, iar temperaturile au fost cat se poate de generoase. Cea mica ne tot zicea ca vrea la zapada, pentru ca stie sigur ca sus la munte e  omat pentru copii mici :). 
Nu am vrut sa o dezamagim, iar decizia a fost sa plecam spre Azuga pentru o tura usoara pe creasta Baiului. Zapada nu am gasit-o, dar cu totii ne-am bucurat de un ultim weekend de toamna, intr-un peisaj superb de noiembrie. 
Bianca s-a luptat cu pantele grele pana a adormit fix pe Varful Urechea. De acolo s-a lasat cu multa carca pana jos, cu o pauza de aproape o ora langa stana de pe culmea Urechea si cu o mica balaureala prin padurea de langa partia Cazacu.Dar asa e frumos la munte, fara putina aventura nu te intorci acasa cu amintiri frumoase.

PS: A inceput sezonul de ski, urmatoarea postare o sa fie cu doage pe omat.




  

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu