vineri, 17 februarie 2017

Sierra Nevada


Schi la peste 3000 de m, cu un peisaj revolator de spectaculos sub soarele generos al Spaniei. Se vedeau muntii din Africa, Mediterana cu golfurile ei albastre, iar la picioare noastre se intindea  frumoasa Andalucia.

Am avut o singura zi pentru ski in vacanta noastra de 8 zile, dar a fost una deosebita alaturi de sotia mea. Pot sa zic ca am acest mare regret, rar pot sa fiu alaturi de ea pe partie, dar acum, intr-o locatie deosibita am schiat impreuna.

Infrastructura e perfecta, sunt la nivel de o statiune de top din Austria, iar preturile pe masura. Avem 107 km de partii, iar domeniul se intinde intre 2100 si 3300 de m altitudine.
Nu stiu daca o sa revin in Sierra Nevada pentru ski, dar am avut ocazia sa schiez aproape de paralela d e 37 de grade, la o aruncatura de bat de Africa.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu