joi, 27 aprilie 2017

Valea Dorului


Iubesc schiul de primavara la Sinaia si cred ca am scris de multe ori, dar nu am probleme sa ma repet: cand sunt inconjurat de prieteni, soarele e singurul care domina atmosfera si omatul inca e bun de dat la vale, atunci Valea Dorului e Mon Amour. Iar surpriza a fost Diana, sotia mea cu care schiez din ce in ce mai rar si invitatul speclial: Florin,  nasul nostru care a prins microbul bine de tot. Florin clar esti pe drumul cel bun, important e sa ai mai multe zile de ski si o sa te dai "cot la cot" cu noi.

Sinaia sezonul acesta pur si simplu "nu a mers", a nins binisor cam toata iarna in Poiana, Azuga si in Predeal, dar in Sinaia a fost mai putina zapada ca la campie. Singura ninsoare mai serioasa a picat fix acum la sfarsit de aprilie, dar zapada intre 2000 si 1400 sambata a fost un foarte grea, chiar ortopeidca pe variantele sudice. Zade a avut enorm de mult omat, dar era ca o smantana imposibil de dat la vale.

Dar ne-am facut damblaua, am socializat cu toti prietenii din Valea Dorului si a fost o zi excelenta de ski. Ramanem cu o amintire frumoasa la sfarsit de aprilie, alaturi de cei dragi.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu