duminică, 20 august 2017

Nordica

Probabil cel mai spectaculos traseu marcat din Romania e Creasta Craiului. Stiu ca avem multe zone frumoase, dar cand ajungi in creasta, parca incepe un film nou. Si e unul bun, fiecare pas facut de noi, e ca o secventa noua din acest film de actiune, intr-o regie perfecta si cu un scenariu bine stiut.
In Crai ca sa te simti bine, e OK sa ai o gasca mica. Sunt zone inguste, din punctul meu de vedere nu foarte periculoase, dar care cer multe momente moarte.
Si daca adunci 3 voinici si un catel cu urechi mari, atunci echipae fix asa cum trebuie. Invitatul nostru a fost Dan Samoila, cel care ne-a ajutat sa avem o nunta perfecta la pensiunea Cetatea Carului:

http://dumitrelmarius.blogspot.ro/2015/07/pe-drumul-cel-bun-nunta-noastra.html

Am ales urcarea criminala ce pleaca din zona La Table pana in creasta, pentru ca am vrut sa o luam si pe Happy cu noi. Probabil ca ar fi urcat si pe La Lanturi, dar traseul e putin cam expus pentru un caine de talia ei. Pot sa zic ca s-a descurcat excelent pe traseu si au fost doar doua zone in care a trebuit sa o legam. Nordica e mai usoara ca Sudica si ma bucur ca nu am luat-o anul trecut, cand am facut traseul cu tatal meu. Acolo am fi avut ceva emotii cu happy, aveam nevoie de un ham ceva mai bun ca sa putem sa o trecem prin pasajele ceva mai dificile.

Incepe sa fie o traditie frumoasa si o sa revenim in fiecare an pentru creasta Craiului de Sfanta Marie. In 2018 sper sa urc cu tatal meu, stiu ca i-a parut rau anul trecut ca nu a facut si Nordica. Urcarea o sa fie pe La Lanturi, sau poate o sa-i arat Braul de Mijloc. Si acela e o bijuteria a Craiului.























Un comentariu:

  1. Ești în pragul divorțului sau ai divorțat deja? Ești întristat sau deprimat din cauza despărțirii de partenerul tău și îl vrei înapoi? Te-ai săturat să te certați și să vă certați? Cauți o soluție la problema ta de căsătorie sau relație, dacă răspunsul tău este „DA” nu ezita să-i trimiți mesaje
    👇👇👇
    WhatsApp Dr DAWN
    +2349046229159

    RăspundețiȘtergere