duminică, 5 noiembrie 2017

Ski de tura pe Sugari


Ei bine.....in Bucegi la peste 2000 de m lucrurile arata fix asa cum trebuie sa fie. E foarte multa zapada pentru aceasta perioada a anului si e una cu o baza excelenta. O sa avem posibilitatatea sa schiem oricand vremea permite, cam toate caldarile superioare din zona varfului Omu. Ieri 5 noiembrie am fost pe Sugari, cu Nae si cu Lula, dulaul nostru din curte. Am avut parte doar de omat excelent, putin puf de 10 cm peste o baza tare. Am dat patru cobori pe Valea Sugarilor, iar la sfarsitul zilei au iesit aproximativ 800 de m diferenta de nivel. Puteam sa ajung si la Omu, dar omatul bun de pe Sugari, m-a convins sa raman in aceasta mica caldare glaciara pentru patru coborari de vis.

Imi pare rau ca nu am luat mirrorless-ul, dar la miezul  noaptii nu gaseam incarcatorul de camera foto. Si asta e rau, am prins o mare de nori superba aproape de ora 11 pe Varful Coltii Obarsiei, imposibil de redat in poze cu un telefon mobil, sau cu o sapuniera ieftina. O sa raman cu aceasta imagine mult timp pe retina, la 2480 de m se vedeau doar doua varfuri care ieseau dintr-o mare de nori: Omu cu a sa cabana cocota la 2505 m si Costila.

De VIS:


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu