luni, 4 decembrie 2017

Schi de tura


Duminica am vrut sa trag lozul castigator si sa "pacalesc" prognoza proasta anuntata pe Valea Prahovei. Ei bine.....vremea ne-a cam "Tras-o" rau de tot.Si a iesit cam asa: o zi de schi de tura pe cea mai tare combinatie de burnita torentiala, insotita de fulgere si tunete, ploaie, mazariche, ninsoare ca in povesti si....SOARE la final.

Cu aceasta ocazie am testat si noul setup light de tura cu Dynafit tlt 6, Volkl Nanuq. Pot sa spun ca e decent la vale, excelent la deal si am redescoperit placerea de a merge light pe munte.

Dar cel mai mult mi-a placut sus in Valea Dorului.  E excelent daca nu e nebunia specifica zonei, t.t muntele a fost al nostru si am petrecut o zi intreaga pe munte, in poate cele mai dure conditii meteo cu care m-am luptat de cand am inceput sa merg pe munte.

 Va spun inca de acum ca o sa fie un sezon excelent de ski, la peste 2000 de m avem omat bun cam peste tot in Bucegi, iar sezonul de vai clar o sa fie asa cum trebuie la primavara. Aproape toate vaile din nordul masivului sunt complet acoperite si suntem abia la inceputul iernii :).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu