marți, 12 decembrie 2017

Varful cu Dor si Vanturis

Sambata 9 decembrie am bifat clasica tura pe Vanturi si pe Varful cu Dor. E o tura usoara, care poate sa fie facuta cu orice echipament de tura.
Vremea se anunta cam nasoala, dar am avut noroc si am prins si momente faine cu soare.
O sa incerc sa atasez si un track, maine sper sa-l primesc de la Nae, colegul de tura.
Ideea e simpla, daca prognoza se anunta foarte foarte proasta, asta nu inseamna ca e un motiv sa stai acasa :). 

















Duminica a iesit perfect, am petrecut o zi superba cu familia la Predeal. DA, Predeal locul in care se asculta manele la baza partiei si toata lumea se da cu ciolofanul. A nins frumos de cand s-a lasat noaptea, iar a doua zi am schiat cu Bianca la baza partiei Clabucet si am dat viraje ceva viraje faine intr-un puilvar placut, de 20-25 de cm. Nu aveam niciun plan facut, aveam zero asteptari cand am plecat de la cazare si am petrecut o zi frumoasa in familie la Predeal.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu