duminică, 18 februarie 2018

Cum a inceput totul


Pentru prima data nebunia de pe valea prahovei m-a dovedit... Si e pentru prima data cand plec cu schiurile de acasa si ma intorc cu ele fara sa le fi folosit. Dar am reusit sa scap pentru cateva ore de nebunia totala ce a pus stapanire pe statiunile din zona si am reusit sa ajung cu cea mica la fostul hotel Cioplea, pe vechiul derdelus unde am invatat sa schiez la patru anisori.
Multumesc tatalui meu ca m-a pus pe schiuri de mic....desi am uitat tot cand m-am apucat iar de acest sport in timpul facultatii, la 20 de ani dupa o pauza de 7 ani in care am refuzat ca un mic berbec sa pun iar doagele in picioare ( nu stiu ce a fost in mintea mea si regret ca am fost mic si prostut).
Am retrait azi niste amintiri deosebite de cand eram Kinder de 4-5 anisori. Vremuri frumoase care s-au cam dus, dar cea mica a avut o zi deosibita: a facut plugul in pulvar de multe ori neatins. M-am bucurat pentru ea si recunosc ca schiul in Romania pentru un copil mic de 5 anisori suna a misiune imposibila in weekend. Sa va uitati la zambetul ei, pentru ea acel derdelus de 150 de metrii a fost unul special.
Si inca ceva, inteleg perfect de ce din 15 zile de ski pe care le-am avut sezonul acesta, 13 au fost la ski de tura, departe de orice sarma si de orice fauna umana.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu