miercuri, 7 februarie 2018

Sinaia asa cum imi place

Sunt zile cand Sinaia e cel mai frumos loc de data la vale pentru mine. Si pot sa spun ca am prins doua weekend-uri deosebite la Cota 2000, cu Bianca intr-o zi superba de duminica, cu mult soare si reusit sa schiez pe partia Scandurari de mai multe ori. Iar a doua iesire a fost o combinatie castigatoare pentru noi, cu putina sarma intre 2000 si 1400, dar si cu ceva tura in zona Varfului cu Dor, cu Fane si cu Sorelul. 

Fara sa-mi propun am prins un pulvar de vis pe Scandurari cand am iesit cu Bianca, sub fata nordica a zonei Scandurar, fix langa teleschiul abandonat, iar weekend-ul trecut pe Tarle si Papagal. Nu mi se intampla des, dar am reusit sa coboram primii in zapada neatinsa atat pe Papagal, cat si pe Tarle. Prognoza parea cam dezastru, cu vant turbat de petse 60 de km/h si fara soare. Ei bine, nu a fost asa, chiar am avut parte de o zi deosebita pe munte, cu mult soare si un vant foarte prietenos.

A fost un omat de vis pe valcelele orientate spre Valea Prahovei, cu multe S-uri curate in omatul proaspat si cu un zambet de care inca nu am scapat. Iubesc Sinaia si o sa revin in zona pentru schiul de primavara.

Iar Bianca prinde usor gustul acestui sport deosebit. In acest moment se descurca singura pe o partie albastra si sunt tare mandru de ea. Facem pasi mici si frumosi pe munte si asta conteaza cel mai mult pentru noi. Important e sa-i placa si sa-si doreasca sa mearga cat mai des cu mine in weekend, fara sa o impingem de la spate. Pot sa zic fara sa gresesc ca suntem pe drumul cel bun.

 






  






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu