miercuri, 15 mai 2019

Canionul Emen si Cetatea Tarilor din Veliko Tarnovo

In mai putin de doua saptamani am ajuns iar la bulgari, cu toata gasca in Canionul Emen aflat la 27 de km de Veliko Tarnovo. 

E o zona pe care o recomand, cu multe atractii pe care le ofera natura, dar e bine sa alegeti aceste ture in lunile de primavara sau de toamna. Vara cred ca sunt peste 35 de grade aici, iar aerul sigur e greu de respirat la altitudini de 200-300 de m.

Drumetia e una usoara si tine in jur de doua ore cu tot cu pauze. E un traseu dus-intors, noi am stat cam jumatate de ora la cascada si am avut timp sa vizitam si cetatea din Veliko.

Cu un copil mic te misti mai greu, dar ma bucur ca am reusit sa facem tot ce ne-am propus duminca, 12 mai.
















 Cetatea Tarilor:














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu