marți, 28 mai 2019

Valea Malinului


A fost si Valea Malinului pe doage, varianta 2019. 

Am renuntat la clasica tura Malin-Alba si am optat pentru vartianta mai rapida pe platou: drumetie de la Piatra Arsa pana la Releul Costila, am coborat Valea Malinului pana in canionul de jos si l-am urcat la loc.  Retragerea am facut-o pe Rapa Zapezii (sau Valcelul Ciobanului) pana la Cabana Caraiman. Au iesit 1100 de m diferenta de nivel, pe un omat perfect.

Sfarsit de sezon pe 26 mai 2019. Un sezon perfect de primavara, dar cu o iarna ceva mai complicata pentru noi.

Am avut o mare pierdere in familie, tatal meu nu mai e printre noi acum, dar sigur s-a bucurat de sus sa o vada pe Bianca pe doage aproape toata primavara. 

Urmeaza drumetiile pe munte si povestile spuse in familie noaptea la cort. O sa fie frumos :)


































3 comentarii:

  1. Fain articolul, pozele si mai ales filmuletele.
    Sunt inspirationale:D

    Spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! si respect. Tot inainte! (respectiv - in jos :)), in siguranta!. Condoleante.

    RăspundețiȘtergere